Sunday, December 03, 2006

Detta har hant sen sist...

Jag har varit sjuk, genomfort en pysseldag utan rost, med 90 barn... Varit pa en afrikansk skolavslutning, atit glass, tittat pa film, varit pa Gudstjanst och handlat mat... darimellan har jag sovit, atit, duschat och last... En kort summering av de sista dagarna.. Pysseldagen var en succe, alla ungarna var lyriska och ett kreativt sorl vilade i klassrummet, det ar alltid harligt. Trots strikta besked om att bara ta 5 klistermarken var det forstas ingen som hort det utan barnen badade i klistermarken... (den forsta gruppen vill saga) de andra fick noja sig med de som var kvar... Men alla var glada och nojda i alla fall. Nasta vecka ar det konferens har vilket innebar att jag inte vet hur mycket vi hinner skriva men ha det bra sa lange i alla fall!

hej hopp!

1 comment:

Sara said...

De gjorde fonsterdekorationer och julkort... jag hann inte samla pa mig 90 toarullar... inte ens 45 sa jag kunde dela dem... men jag gjorde ett gott forsok och har en hel del rullar haha. Vet inte vad jag skall anvanda dem till nu... har du nagon ide?