Monday, December 25, 2006

Bilder fjärde försöket...


Här är de efterlängtade bilderna!!! Håll till godo och njut av Zanzibar!!!



Omaka fötter på ett maka par...



På snäckplockarpromenad...



Färskpressad Juice är extra gott när det är varmt.



smakar gott om man är riktigt törstig.



Supersvettig och trött efter en dagstur i Stone town. här på den stor a marknaden.






Massage är underbart!!!

Om det står något konstigt under bilderna beror det på att jag inte vågar sudda för varje gång jag 
gjort det har bilderna försvunnit och jag varit tvungen att börja om... så jag ber härmed om lite 
förståelse. Mitt tålamod är slut... tyvärr...

 

4 comments:

Anonymous said...

oh! ni e fuskigt bruna!! men sånt e väl livet, iallafal i afrika...:) go jul på er vänner, älskar er och saknar er. go forsättning, gott nytt år och massa kärlek från kurden i norr...:b

Anna said...

ser tydligt att jag måste åka dit. får väl försöka ta med mig oskar oxå... :)

Anna said...

förstod nästan att det är resan som kostar mest, men det är det kanske värt! så skönt för er att ni fått en riktig solsemester! God jul så här i efterhand. Drog tyvärr på mig förkylningen men den kom sakta... Kram!

Anonymous said...

fantastiske bilder.