Sunday, December 03, 2006

Teatime!

Jag glomde beratta en sak igar... Det var namligen sa att jag blev overlycklig igar.... Vi hittade namligen svart te med fruktsmak... JIPPI!!! Ni som kanner mig val vet vilken tedrickare jag ar och hittills har jag bara druckit ortte eller bara svart te... For att forsakra min tid framover kopte jag tre paket... Det ar namligen sa har att om nagot tar slut sa kan det ta en manad innan de tar in det igen. Det ar inte som hemma, de vill salja slut innan de bestaller in nytt... mycket smart... Det har till exempel varit slut pa socker i den stora butiken i over en manad... ja,ja, Hakuna haraka in Africa... (ingen stress i Afrika)

2 comments:

Anonymous said...

Det gjelder å tenke framover og lære av erfaring.
Er du god i halsen igjen?

Anna said...

Rrroligt med en ny blogg! Fin bild oxå. Vilket lyft!! Har skrivit tenta om alla möjliga kvinnosjukdomar, intressant. Imorrn börjar kirurgikursen, ska bli kul! puss och kram!