Friday, November 10, 2006

En bra dag!

Idag är en bra dag! Inte bara för att min söta svägerska fyller år, grattis Ann-Christin!! utan för att jag äntligen är frisk från en eländig magsjuka som kostat mig många vändor
till badrummet. Det är alltid illa med magsjuka men speciellt när man måste gå ut för att gå till 
toaletten... och för att skydda sig mot myggen måste man dessutom klä på sig en massa kläder (om
det är kväll eller natt vill säga) och med tanke på att jag i genomsnitt sprang 3 gånger i timmen 
blev det rätt störande... men tack och lov nu är jag bättre!

Ni som har läst Haralds blogg vet säkert att vi skall åka bort i drygt en vecka vilket innebär att vi 
inte kommer att kunna skriva något på våra bloggar... men ni får ha en välsignad och härlig vecka 
där hemma, så hörs vi när vi kommer hem igen...

kram på er!

och grattis igen Anki! Jag tycker sååååååååå mycket om dig!!! 

2 comments:

My Corner said...

Bra du er frisk igjen!
Ha en velsignet kampanje...

My Corner said...
This comment has been removed by a blog administrator.