Thursday, November 02, 2006

Döden i vitögat

 Nej då mamma, du behöver inte vara orolig... men skraj blev jag...
Idag när jag gick till skolan på den vanligtvis väldigt rofyllda vägen, där barnen ropar och vinkar, folk hälsar och är glada, hände det något speciellt. Jag hörde ett märkligt ljud bakom mig, det lät som om några klappade i händerna och visslade. När jag vände mig om kom 6 stora tjurar med gigantiska horn springande emot mig... jag flög upp på sidan av vägen för att rädda min stackars kropp från döden.... det var i alla fall vad jag tänkte.... men tjurarna var nog inte intresserade av mig för de sprang bara förbi och jag kunde hoppa ner på vägen igen.... mer spännande än så var det inte, men det räckte för mig...

1 comment:

Anonymous said...

Det er bra det ikke var okser og at du hadde røde klær på deg da... Da hadde det gått gæli.. Bless! :)