Tuesday, January 02, 2007

Gott nytt ar!!

Aterigen har det gatt ett ar... trots att tiden gar fort maste man anda medge att det hinner handa en hel del pa ett ar... Det ar bara att titta pa dessa tva dagar som hunnit ga pa detta nya ar, jag har redan hunnit med en magsjuka med fyrverkerier och kaskader av kroppsvatskor, det var mina forsta timmar av detta ar.. maste ha atit nagot tokigt for det ar sallan min kropp fungerar sa...Jag har aven hunnit med en heldags shoppingtur som far en make att smalla av utav trotthet. Jag ser helt enkelt fram emot vad det har aret har att ge av overraskningar och annat trevligt!

Jag skall aven forsoka att skriva lite oftare sa att jag slipper tjat fran en viss man som tycker att jag skriver for sallan.... ok skarpning fran min sida. Men ni som kanner mig vet att datorer och jag sallan gar ihop och detta medgav aven min forne datalarare... sa jag har expertis som kan instamma pa att datorer gor markliga ting nar jag kommer i narheten. Detta ar tex andra gangen jag skriver ett inlagg idag men forsta gangen det publiceras.... jag tror inte att det var av en slump som var skrivare bestamde sig for att visa upp sig och skriva alla tecken i alla farger tills det inte var nagot black kvar nar jag skulle skriva ut en viktig uppsats mitt i natten... ja, ja nog om detta jag halkade helt enkelt ur spar har i ett forsok att fa en gnutta forstaelse...

Gott nytt ar eller Heria .... nu blev det blankt i toppen, aterkommer, vagar inte riskera att detta forsvinner medan jag forsoker spara upp mina swahilikunskaper...

3 comments:

* Crista * said...

Hahahaha! Du är för rolig!!!
Tack för att denne man tjatar - det är så hiskeligt roligt att titta in och läsa vad du företar dig i både stort och smått. Men datorer..ja de är ett eget släkte. Vet du? Jag har just gjort pasta och pastasås - det var redigt länge sedan men det får mig alltid att tänka på kittet. Sedan tittade jag på vår bröllopsfest också - oj, vad minnen! Älskar dig, Sara.
Crista

Anna said...

å. ja, datorer och du har inte alltid varit vänner, men det är ändock alltid kul att läsa det du skriver. Jag själv är ju iofs inte den bästa på att publicera mig.. men. du. jag saknar dig så här i REA-tider. lite ytligt kanske, men med tanke på att din man inte orkar med så värst mycket shopping så tänkte jag att jag kunde ställa upp... kram!

Benedictus said...

Takk for hjelpen Anna. Jeg tremger din hjelp neste aar rundt disse tider...