Tuesday, September 12, 2006

Tillbaka efter sommaruppehållet...

Hej igen!
Nu var det hemskt längesen jag skrev så jag hoppas att jag inte tappat mina kära läsare...Jag har efter en lång,varm, härlig och intensiv sommar samlat tankarna för att åter skriva några rader. Om två dagar åker vi.... jag kan inte begripa att dagen snart är här. För drygt ett år sedan satt Harald och jag på en buss mot Oslo, vi skulle egentligen susa runt bland de norska fjällen och fjordarna men pga en något skruttig bil hamnade vi i Oslo,på denna bussresa föddes tanken på att åka till Afrika och nu åker vi om två dagar. Helt otroligt. Jag längtar verkligen!!! det konstiga är bara att jag inte hunnit få någon resfeber än...märkligt, men jag gissar att den dyker upp snart...återkommer när jag har något vettigt att skriva. hej hopp!

3 comments:

Benedictus said...

Jeg leser din blogg...alltid. hver dag...hver sekund...snart reiser vi ja!

Benedictus said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anna said...

tjihu! jag läser och när du läser det här är du i AFRIKA!!! puss och kram!(jag har hittat en parfym förresten... boss femme - en helt ny som kom igår, torsdag. och jag gillade den direkt när jag provade... TACK!)