Friday, September 22, 2006

julklappar och presenter...

Jag ar hemskt ledsen over att behova saga detta som kommer nu... alla presenter och julklappar som en del av er skickade med mig...har jag lyckats glomma... jag gomde dem sa att Harald inte skulle hitta dem och oppna dem men sa lyckades jag glomma packa ner dem istallet. jag ar jatte jatte jatte ledsen for det men det ar inte sa mycket att gora at saken...

som tur ar sa ar jag langt borta sa att ni inte kan sla mig...och nar vi kommer hem har ni forhoppningsvis lugnat er...

sorry..

3 comments:

Ole said...

Det blir nok jul likevel, Sara!

Anonymous said...

Sara! jag kan inte fatta att du åkte till Afrika utan att ens fråga mig först!
hehe.. men jag vill i alla fall önska er lycka till där nere för jag han ju inte träffa dig innan du åkte..Blesses /jossi

Simon W said...

Det gaar bra Sara, for jeg hadde faktiskt glemt aa kjope julegaver til dere...