Monday, May 22, 2006

tillbaka till rötterna

Jag har nu accepterat och anammar nu mina norrländska rötter vilket betyder att jag fått ett hemskt roligt perpektiv på livet. Prova själv att prata lite norrländska så ska du se att livet känns lite lättare för dig. Detta rekommenderas speciellt om du är tyngd av tunga bördor så som examensarbeten, flyttlass eller ensamhet. Bara en sån sak som att det sitter en gigantisk spindel i sovrumstaket eller att dippen har fått mask i magen blir så enkelt att ta tag i med lite norrländsk kämparanda. Jomenvisst förstå du.

3 comments:

Benedictus said...

He he he ; )

Anna said...

(norrländsk inblåsning, som tydligen betyder ja) hoppas att det funkar på läkemedelsräkningstentaångest oxå... har just insett att det är en del inte riktigt har fastnat i min hjärna. men, som tur är har jag ju dHA! han ordnade det! kram!

* Crista * said...

Sara - du är för skön!!!
Jag bara ser dig framför mig och hör dig! HAHA!!
Puss, Crista