Monday, May 15, 2006

Återfunnen

Den som söker han letar brukar min käre far ofta säga det kanske beror på att han ofta tappar bort saker... Nu gällde det dippen. jag ropade hela dagen igår och hela dagen idag.... men det det som gäller för de sökande är att de också finner. Tänk att man kan bli så glad av att se en brummande, hårig, grårandig liten fyrfota vän... Ikväll när jag kom hem stod hon där livet kändes inte så ensamt längre... jag kan tillägga att det inte är så lätt att skriva med en kelsjuk katt i knät... Dippen hälsar mjau och kurr till alla läsare... speciellt till Harald!

2 comments:

Benedictus said...

TAKK DIPPEN!!!!!!!!!!! og takk sara....

* Crista * said...

Kära hjärtanes!
Sara...Du din underbare helt fantasiska kvinna - skall du flytta till Afrika? I had no idea. Vilket härligt första inlägg du har! Liknar mitt väldigt mycket! Titta inte in på min sida än - den är så ... oberörd. Turismen som jag vet måste komma kommer att förändra den men just nu är det en späd planta etc (jag har inte riktigt lärt mig allt men säg inte till nån). Du? Vi kommer en snabbis på torsdag på Annies musikal. Vore great om ni var där - jag kan inte erbjuda mycket men en grym kram och några väl valda ord skall jag ordna. Älskar dig och läser både din och din käres blogg. PUSS