Sunday, May 14, 2006

Har du sett min lilla katt?

Detta är inte bara början på en barnsång utan nu även min verklighet... Kan en katt bli sur? Jag sov borta inatt och ropade inte på henne som vanligt imorse och hon har inte setts till sedan igår då jag åkte till mamma och pappa, vi får hoppas att hon dyker upp som vanligt imorgon bitti. För övrigt träffade jag min moster igår, jag har inte sett henne på många år... hon har nämligen flyttat till Spanien för att njuta livet där. När jag träffade henne igår kunde jag inte ta ögonen ifrån henne, hon var ruskigt lik min lilla mormor som tråkigt nog inte lever längre.... Tänk att en människa kan förändras så mycket...märkligt.

2 comments:

Anna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anna said...

hmm.. det var jag som deletade, skrev fel..
oj nr 1) dippen gillar äventyr,
oj nr 2) har du träffat din moster?!? roligt!
oj nr 3) var hon lik mormor? coolt!
kram!