Thursday, May 18, 2006

Om att skriva examensarbete 2

Efter dagens skrivande då vi nästan blev överfallna av råttor, det trodde vi i alla fall... åkte jag för att handla lite. Detta är något som jag i vanliga fall tycker om, till min makes stora förtret, men idag var jag så trött så jag trodde att ögonlocken skulle vinna kampen mot mig. Detta ledde till att jag när jag handlade glömde hälften av det jag skulle ha och höll på att köra över en sprillans ny bil plus att jag när jag väl tagit mig hem såg min bil rulla iväg... jag hade lagt ur växeln. När jag jagade min bil som rullade iväg på tomten insåg jag att det är farligt att skriva examensarbete...

2 comments:

Benedictus said...

He he he he he ...vær forsiktig da jenta mi!!!!!!

Anna said...

ja det låter verkligen farligt... hoppas att det går framåt i alla fall... ses!