Monday, November 02, 2009

tvål

Alla tycker nog om att handla billigt... kanske speciellt min kära vän Becka.. men, men nu var det inte henne jag skulle skriva om även om de hade ett fenomenalt inflyttningskalas i lördags. Hur som helst och i alla fall så har jag insett att jag när jag handlar kollar in vad butiken har för erbjudanden, en bra egenskap, men det verkar som att det hela håller på att gå øver styr när jag häromdagen insåg att jag har 10-12 tvålrefiller som ligger och väntar på att bli använda. Jag tänker nog att oj vad billigt, tvål kan man aldrig få før mycket av... men jag børjar tro att man kan det, har inte så mycket förvaringsplats. Känns lite fånigt att ha egen tvål låda uppe på vinden....

5 comments:

Anna said...

Du får väl ge bort lite tvål i julklapp... :)

Sara said...

vill du ha bliw eller nivea eller ngt norskt som lano? :)

Fru Gustafsson said...

Vi har jämt slut på tvål... det hjälper inte att ha en egen affär..

Fru Gustafsson said...

Vi har jämt slut på tvål... det hjälper inte att ha en egen affär..

Marianne said...

Haha det är precis som min farmor, nu är det fyra år sen vi flyttade in i hennes lägenhet och vi har fortfarande kvar glödlampor som hon hade köpt, tvättmedel hade vi i två år:) Du får se det som en investering:)