Tuesday, November 03, 2009

bløjor

Pampers eller libero
vilka är bäst?

9 comments:

Anonymous said...

Libero!
efter vad jag hört i alla fall, jag har ju aldrig varit mamma förr så att ehhm,=) men av allt jag fått erfara som syster har libero alltid varit bäst!
/vic.h

Anna said...

Säger faktiskt libero! De har kommit med nya och jag tycker de är mjukare, vilket ju Pampers annars är bra på, och rumpan håller sig så fin så fin.

Hanna said...

Euroshoppers:-)

Anonymous said...

Hahha..smaken är som baken...olik!!!...
Du får nog lika många svar som du har vänner,...=)
Mina barnrumpor har alltit funkat bäst med libero och sen billgare blöjor typ ica eller lidl när konistensen inte är lika fri och genomträngande....=)
USch...trodde aldrig jag skulle skirva en bajskommentar på ngn blogg nån gång....=)

kram
therese h

Fru Gustafsson said...

Libero klart bäst. Ett bra argument som vi har är att pampers har typ salva, lotion...mycket onaturlig.
Josef

Arvid said...

Tøybleier. Det funka veldig bra.

Marianne said...

pampers Helt klart

* Crista * said...

pampers precis i början möjligtvis men sedan LIBERO för hela slanten. Har övertygats gång på gång och många av mina vänner säger de är bäst även när barnen blir större. Tvingades köpa et pkt pampers och saknar seriöst mina libero vid varje blöjbyte.

Love you!

Indianerna said...

Pampers till flickor och Libero till pojkar, enligt min erfarenhet. (Elsa fick utslag av Libero och min moster har samma erfarenhet...), så inte Libero för hela slanten för mig inte!

Lisa