Sunday, May 10, 2009

Foglossning...

Många tycker att det låter helt underbart att inte behøva jobba, speciellt inte på våren... i vanliga fall hade jag hållit med dessa människor men nu... Hur kul är det egentligen att inte kunna gå på långa och härliga vårpromenader i solen utan att få ont?? stegen är så små att harald får ta en lång paus mellan varje steg om vi ska gå bredvid varandra, det måste han väl i vanliga fall också säger kanske du men, nej du för i vanliga fall kan jag springa. Men nu måste jag tillock med tänka på att sitta på båda skinkorna før att inte få ont. Tiden segar sig fram i snigelfart kan man säga så kul är det. Nej, jag får väl førsøka liva upp stämningen här ...

hej så länge!

3 comments:

Fru Gustafsson said...

Vad roligt du skriver :)
Ser framför mig när du småspringer brevid mannen med de långa benen.

Foglossning - Åå stackars dig! Jag vet hur det känns! ...
Men nu är det ju snart sommar. Vi får hoppas på sol och lagom varmt. Då kan du sitta ute och "lata" dig hela dagarna. Är lite mer meningsfullt att sitta ute i solen än att ligga inne på soffan.

Tycker om dig! Vi ses på fredag!

Anna said...

Typiskt att vi med långbenta makar skulle få foglossning! Det yttrar sig EXAKT lika när vi är ute och går och jag längtar mer än någonsin efter att ta en snabb promenad eller rent av springa! Då är nåt galet! :)

* Crista * said...

Heja Sara!

Du är tapper och en hjälte som bär fram ett barn till världen! Vet att dagarna blir långa men tids nog är dagen här när den lilla prinsen tittar fram och då - då börjar livet!

KRAM!