Sunday, April 19, 2009

Utvandrad.

Utvandrad som jag är från mitt kära Sverige så hittar de mig ändå.... inte minns jag att vi skickade flyttkort men bortglömd är jag i alla fall inte. I fredags singlade det ner ett brev i postådan ... ett röstkort. Ser man på, det var ju trevligt.

Annars knallar det och går, i alla fall i min mage.... Det verkar som lillen är en aktiv liten skrubbelur. Det är mer än man kan säga om mig, känner av bäckenet så jag är lite førsiktig med långa och härliga vårpromenader i alla fall i uppførsbackar...

3 comments:

Anna said...

Wow, röstkort, då kommer du i alla fall ihåg att rösta. Jag vet knappt när det är. Segt med bäckensmärtor, I know how it feels :) Ska till BM imorgon och mäta magen, jag lär nog ligga under normala. Väx nån gång!

Linus said...

nämen. vad skådar mitt öga? en bäbis i magen. VAD ROLIGT! stort grattis!!!

Anonymous said...

Läser den här bloggen ibland:
ashi.blogg.no
Hon har Nästan exakt samma bf som ni har såg jag idag!