Friday, March 02, 2007

Fika, pepparkaksgubbar och sista paret ut...

Idag har vi haft morgonfika med alla som jobbar här på kontoret. De går nämligen på semester idag så vi kommer inte att träffa dem mer innan vi åker... Roslyn och jag hade bakat kakor som blev väl mottagna... jag bjöd på en klassisk gräddtårta som kanske var i sötaste laget...

Efter fikat var det dags att ge sig i kast med idrotten på skolan. Dagens idrott blev inget mer eller mindre än att vi lekte pepparkaksgubbar och sista paret ut... dvs två jagalekar som jag själv tyckte var hemskt roliga när jag gick i skolan... nu med för den delen... Lekarna blev väl mottagna även fast det uppstod kaos emellanåt då vi hade flera par som var ute och sprang... jag hoppas att ni inte stör er på alla mina punkter... jag tycker att de lättar upp texten...

  














3 comments:

Måns said...

Been there done that!
Tjenare! Snygg sida. Saknar Tanzania å det grövsta =) /Måns (http://harakaharaka.blogspot.com)

Simon W said...

Nei, jeg stör mig inte på alla dina punkter... jag tycker också att de lättar upp texten...

rebecka. said...

mysigt. saknar barnen