Monday, January 19, 2009

Snö

Jag älskar när det snöar! Kanske är det mina norrländska rötter som plötsligt gör sig påminda för jag blir helt enkelt lycklig när det snøar och så blir det ju så fantastiskt vackert! Naturen med sin brudklänning på. Man kan kanske tycka att jag bosatt mig på ett märkligt ställe om jag blir lycklig av snø.... så är det kanske men det kan jag inte gøra så mycket med. Extra lycklig blev jag då igår när det vackra føll från skyn igår. Tyvärr har det redan børjat smälta men jag hoppas att det får ligga en stund till.

2 comments:

My Corner said...

Jeg elsker snø dersom noen måker den bort for meg. Men det er vakkert på bilder da....

* Crista * said...

Weeee! Saris bloggar igen!!! Hoppas allt är bra? Du är väl gott igång med terminen antar jag. Jag har jobbat till i fredags och nu är det 3 dagar till beräknat datum så jag unnar mig några dagar hemma. Ska bli sjukt spännande att träffa den lille snart och se om det är en lite prins eller prinsessa med det har också varit ruggigt skönt att hålla igång som jag gjort. Tiden fram till nu har formligen flaxat förbi.

KRAM!
Crista