Thursday, April 24, 2008

Travelt...

Mycket har hänt sen sist... jag har inte riktigt klarat att hålla det jag sa om att skriva oftare men men jag har det ille travelt som man säger här i Fredrikstad. mycket nu...  men jag ska førsøka att fylla i luckorna. Vi har varit i Sälen! Fantastisk helg med storfamiljen.  Vi har installerat larm, samtidigt som vi fixat sovrummet vilket ledde till att vi fick flytta in sängarna i ett annat rum. I detta rum sattes även en dosa som hörde till larmet.... den surrade så høgt att jag inte kunde sova. I ren desperation accepterade jag Haralds erbjudande om hörselskydd, inga öronproppar här inte utan riktiga hörselskydd och lilla sara somnade som en ängel.



Annars är det fint väder och livet i barnehagen är toppen. Jag har bara ett föräldrasamtal kvar för i år. Underbart! Det har gått riktigt bra. Vi kommer hem på onsdag! Jippi!!! då ses vi. Lovar ingenting men har en ønskan om att skriva oftare...

hejsvejs

2 comments:

Anna said...

Det där med hörselskydd skulle Oskar tycka om, han använder såna flitigt... Jag har provat att sova med dem, men vaknade efter ett tag av nackont, det är inte så lätt att sova på sidan... Kul att ni kommer!!! Jag jobbar dag tis-fre och är ledig lördag och söndag, skulle va så kul att hinna ses! Kram!

Fru Gustafsson said...

Du är så söt!