Sunday, March 30, 2008

En helg i stillhet.

Hej allihopa! Hemskt längesen jag skrev nu... Efter en otroligt social vecka var det skønt att ha en helg i stillhet och ensamhet. Harald var bortrest så jag hade bara mig sjælv att ta hand om. Det var riktigt skønt, visst var det lite ensamt ibland, men det ær sunt att sakna varandra ibland. Då blir man påmind om hur mycket man tycker om varandra. Ja,ja annars håller vi på och river tapeter på sovrummet. ska førsøka att inte drøja så længe med att skriva till næsta gång.. hej hej!

2 comments:

Anna said...

hej igen! det var längesen jag skrev oxå...

* Crista * said...

Hej älskade du!

Kul bara att höra ngt från dig. Jag håller med dig så mkt - jag uppskattar att längta. Jag längtar efter dig också :) Vi ses väl den 16/8? Hoppas jag hittar dit bara. Stor kram