Monday, January 21, 2008

Second Hand



Jag är kanske inte den första som springer i second hand butiker... jag har alltid skyllt detta på min känsliga näsa. Våldsamma lukter är inte bra helt enkelt och ofta upplever jag en våldsam doft som slår över mig när jag går in i sådana butiker. Men i lördags trotsade jag min näsa och det visade sig att bli min lyckodag. Länge (relativt begrepp) har vi funderat på vad vi skall ha før matsalsmøbler, vilket träslag, stil osv... När jag så står i denna trånga lilla butik som är staplad till taket med møbler ser jag precis vad vi ska ha! så kul! inne i ett litet hørn står ett bord med 6 fina stolar klubbat och klart för 349 kr. inte så tokigt va? I min stora iver køpte jag två fotøljer också. billigt är bra!

5 comments:

Anna said...

Wow va roligt! Ser fram emot att inreda ett hem - det måste vara jättemysigt! Kramar från mig!

Fru Gustafsson said...

Jättefina stolar!! Jag såg identiska stolar i tidningen "Drömhem och trädgård" hos min svärmor i går. Någon cool person hade såna...
Jag längtar efter att få komma å se hur ni har fått det

rebecka. said...

Oj! Vilket fynd! Snyggaste stolarna som jag sett i mina dar.

My Corner said...

Det beste ved "matsalsmøbler" er maten!!!!

* Crista * said...

Du er så flink, Sara! Håper du og prinsen din har det bra. Antar (med god grunn) att du er en superb lärer også. :D Ser fram emot att träffa dig i sommar på kittets sista, och därför också mest memorable, medlems bröllop. Det är helt otroligt! Tänk att vi alla blev så välsignade med goda och Jesusälskande Gudsmän!!

Älskar dig!